
platforma pozwalająca pracodawcy zarządzać benefitami pozapłacowymi,
a pracownikom kontrolować ich wykorzystanie.
Nasze rozwiązania są wybierane przez największych pracodawców w Polsce.
Nie wymagamy adresu e-mail
za pomocą numeru telefonu.
Pełna personalizacja
– zamieścimy Twoje logo, dedykowane grafiki, treści i to, czego potrzebujesz.
Wygenerujemy dla Ciebie dane, które są Ci potrzebne.
Z Openbenefit otrzymujesz dostęp do rozbudowanych zestawień.
Co nas wyróżnia?
Rozbudowane raporty
Gwarancja bezpieczeństwa
Jesteśmy zarejestrowani w Komisji Nadzoru Finansowego, gwarantujemy bezpieczeństwo Klientów, a także Użytkowników naszych rozwiązań.




Przykłady personalizacji














Zaufali nam






















Co o Openbenefit mówią nasi Klienci
ZBIGNIEW PAPAŁA
Head of HR Sonoco Poland /
HR Manager Poland Sonoco

Gwarantujemy bezpieczeństwo i wsparcie

Jesteśmy zarejestrowani
w Komisji Nadzoru Finansowego
Bezpieczeństwo Twoich środków jest dla nas priorytetem. Jesteśmy wpisani do rejestru KNF jako jedyny dostawca platform kafeteryjnych w Polsce.

Zapewniamy wsparcie
Działu IT
Nasze wsparcie nie kończy się na wdrożeniu usługi. Przez cały okres współpracy dostosowujemy się do Twoich potrzeb.

Przydzielamy
Opiekuna Handlowego
Współpraca z Klientem jest dla nas najważniejsza. Twój opiekun handlowy nie znika po podpisaniu umowy – jest zawsze gotowy do pomocy.
platforma pozwalająca pracodawcy zarządzać benefitami pozapłacowymi,
a pracownikom kontrolować ich wykorzystanie.
Nasze rozwiązania są wybierane przez największych pracodawców w Polsce.
Co nas wyróżnia?

Nie wymagamy adresu e-mail
za pomocą numeru telefonu.

Pełna personalizacja
– zamieścimy Twoje logo, dedykowane grafiki, treści i to, czego potrzebujesz.

Rozbudowane raporty
Wygenerujemy dla Ciebie dane, które są Ci potrzebne.
Z Openbenefit otrzymujesz dostęp do rozbudowanych zestawień.

Gwarancja bezpieczeństwa
Jesteśmy zarejestrowani w Komisji Nadzoru Finansowego, gwarantujemy bezpieczeństwo Klientów, a także Użytkowników naszych rozwiązań.
Przykłady personalizacji














Zaufali nam






















Co o Openbenefit mówią nasi Klienci

Rozwiązania firmy UpBonus wspierają nas w realizacji naszych celów biznesowych poprzez wzrost motywacji i zaangażowania pracowników. Szeroki wachlarz dostępnych benefitów i profesjonalna obsługa stanowią atuty UpBonus
ZBIGNIEW PAPAŁA
Head of HR Sonoco Poland /
HR Manager Poland Sonoco
Gwarantujemy bezpieczeństwo i wsparcie

Jesteśmy zarejestrowani
w Komisji Nadzoru Finansowego
Bezpieczeństwo Twoich środków jest dla nas priorytetem. Jesteśmy wpisani do rejestru KNF jako jedyny dostawca platform kafeteryjnych w Polsce.

Zapewniamy wsparcie
Działu IT
Nasze wsparcie nie kończy się na wdrożeniu usługi. Przez cały okres współpracy dostosowujemy się do Twoich potrzeb.

Przydzielamy
Opiekuna Handlowego
Współpraca z Klientem jest dla nas najważniejsza. Twój opiekun handlowy nie znika po podpisaniu umowy – jest zawsze gotowy do pomocy.
Zapytaj o Kafeterię
Wypełnij formularz – odezwiemy się do Ciebie!
Czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest Bonus Systems Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Dywizjonu 303 139/137, 01-470 Warszawa. Wszelkie informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych, celów, w jakich są przetwarzane, podstaw prawnych przetwarzania, kategoriach odbiorców danych osobowych, okresie przetwarzania danych, konieczności lub dobrowolności podania danych osobowych i konsekwencjach ich niepodania, zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i przysługujących Ci uprawnieniach znaleźć możesz w naszej Polityce Prywatności
Kontakt
tel.: 22 575 07 00
bonus@upbonus.pl
Bonus Systems Polska S.A.
ul. Dywizjonu 303 139/137
01-470 Warszawa
Kapitał Akcyjny 19 217 380,00 PLN w pełni opłacony Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Nr KRS 0000136922; NIP: 522-26-55-307
© 2023 Bonus Systems Polska Spółka Akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone.